Oldal kiválasztása

Általános szerződési feltételek

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kívánsz lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvasd el az Általános Szerződési Feltételeinket, és kizárólag abban az esetben vedd igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetértesz, és kötelező érvényűnek tekinted magadra nézve! Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.

A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésedre állunk!

1. A Szolgáltató

Szolgáltató: Haász Nikoletta egyéni vállalkozó

Nyilvántartási szám: 54236231

Székhely: 2800 Tatabánya, Mátyás király út 43.

Adószám: 55540427-1-31

Szerződés nyelve: Magyar

1.2 A Szolgáltató elérhetőségei:

Elektronikus elérhetőség: paleokonyha@paleokonyha.hu

Telefonos elérhetőség: +36 20 591 8278

2. A szolgáltatás igénybevétele

2.1 A megrendelések leadása https://receptkonyv.paleokonyha.hu internetes áruházban elektronikus úton lehetséges.

A rendelésekkel kapcsolatos tájékoztatásokat a Szolgáltató elektronikus úton küldi el a felhasználók részére. A Szolgáltató egyedi döntései alapján a telefonon, faxon, e-mailen vagy levélben leadott rendeléseket is teljesít, azonban azokat nem a távollevők között kötött szerződésekről 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet keretei között.

2.2. Ha a megrendelt termék nem áll rendelkezésre, a Szolgáltató a vevőt erről haladéktalanul tájékoztatja, és az esetlegesen előre kifizetett ellenértéket visszautalja a vevő részére, a tájékoztatást követően legkésőbb 30 napon belül.

2.3. A leadott rendelésektől való elállási jog gyakorlására vonatkozó szabályozást a távollevők között kötött szerződésekről 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet (a továbbiakban: „Rendelet”) tartalmazza.

A Rendelet értelmében a vásárló indoklás nélkül elállhat a vásárlástól a kézhezvételtől számított 15 munkanapon belül. Amennyiben eddig az időpontig írásbeli megerősítést nem kapott a vásárló, elállási jogát a megerősítés kézhezvételétől számított 8 napig, a termék kézhezvételétől számított legfeljebb 3 hónapig gyakorolhatja.

Kézhezvételi időpont házhoz szállítás esetében a futárszolgálat által történő átadás időpontja.

A sértetlen terméket a számlával vagy annak másolatával, saját költségén kell visszaküldened a Szolgáltató címére és 30 napon belül visszatérítjük neked a visszaküldött termék(ek) vételárát.

A visszatérítés nem érvényes a szállítási költségre.

Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőségünk.

Ha a kiszállítás ingyenesen történt, a megrendelőnek meg kell térítenie a szállítás költségét is, amit kedvezményként a Szolgáltató elengedett a házhoz szállításkor.

2.4. Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk-ban és a 49/2003. (VII.30.) GKM rendeletben foglaltak az irányadóak.

Ha a megrendelt árucikk hibás, esetleg a szállítás során megsérült, akkor azt díjmentesen kicseréljük. Amennyiben a cserére nincs mód, a vásárló választása szerint árengedményt kaphat vagy elállhat a vásárlástól. A kicserélést a Ptk. 306. §-ának (2) bekezdése értelmében – a termék tulajdonságaira és a fogyasztó által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, a fogyasztónak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül végezzük el.

A Szolgáltató megtesz mindent azért, hogy az oldalain megjelenő adatok (termékek ára, elérhetősége, leírása, stb.) a lehető legpontosabbak legyenek. Az esetlegesen előforduló hibákért a Szolgáltató felelősségére a Rendelet és a Ptk.-ban rögzített rendelkezések irányadóak.

2.5. A Szolgáltató a Kapcsolat menüpontban megjelölt elérhetőségeken az általa nyújtott szolgáltatásokról, értékesített termékekről, a weboldal használatáról szívesen nyújt további tájékoztatást.

2.6. A felhasználó teljes körű felelősséggel tartozik minden olyan rendelésért és egyéb tranzakcióért, amelynek során a jelszava felhasználásra került. Erre való tekintettel kérjük, gondoskodjon jelszava megfelelő titokban tartásáról. A felhasználó ezen felelőssége nem áll fenn, ha jelszava saját hibáján kívül került illetéktelen személy(ek)hez. A Szolgáltató nem vállal felelősséget a rendelés nem teljesítéséből, késésből, a szolgáltatás leállásából eredő, és/vagy az esetleges üzleti vagy magántermészetű információk elvesztéséből vagy egyéb anyagi veszteségből fakadó károkért.

2.7. Szolgáltató a vásárlás tekintetében létrejövő szerződés megkötéséig bármikor jogosult a szolgáltatásai feltételein változtatni. A Szolgáltató ajánlatain bármikor jogosult változtatni.

A törvény további részleteinek megtekintése

Rendelési információk

A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 9-13 óráig.

A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra.

Ügyfélszolgálatunk minden esetben emailben visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését. Erre a számlázási és szállítási adatok pontosítása miatt van szükség. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 2-3 munkanapon belül.

Személyes átvételre előzetes egyeztetés után van lehetőség.

A rendelés menete

  1. A receptkönyv oldalán válaszd ki a megvásárolni kívánt terméket!
  2. A mennyiség megadása után helyezd kosárba a terméket!
  3. Amennyiben szeretnél további terméket vásárolni, tallózz a termékek között, és azokat is helyezd a kosárba a mennyiségük kiválasztása után. Ha nem szeretnél további terméket vásárolni, ellenőrizd a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A kosárban termékenként tudod törölni a tételeket. A termék kiválasztása, és kosárba tétele után a kosár tartalma automatikusan frissül.
  4. Szállítási és számlázási, adatok megadása.
  5. Az adatok megadását követően a ” Megrendelés” gombra kattintva tudod elküldeni a megrendelésedet, előtte azonban még egyszer ellenőrizheted a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhetsz a megrendeléseddel. A megrendelés feltétele az Általános Szerződési és Felhasználási feltételek elolvasása, és elfogadása.
  6. A megrendelés elküldését követően e-mailben visszaigazolást kapsz.

Fontos: Ügyelj az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázásra, illetve szállításra a termék! Ügyelj az elérhetőségek pontos megadására (email, telefonszám), mert ezekre az elérhetőségekre érkeznek a visszaigazolások, és hiányuk vagy hibás voltuk meghiúsíthatja a kapcsolatfelvételt és a megrendelés teljesítését!

E-mailben történő visszaigazolásnál előfordulhat, hogy rossz e-mail-cím vagy a postafiók telítettsége miatt nem érkezik meg a levél, esetleg a spam szűrők kiszűrik. Ezért ha 48 órán belül nem kapod meg a visszaigazoló emailt, akkor mindenképpen vedd fel velünk a kapcsolatot a paleokonyha@paleokonyha.hu címen vagy a +36 20 591 8278-as telefonszámon.

3. Szállítási, fizetési feltételek

3.1. A Szolgáltató a szállítási díjakat pontosan közli a vevővel, így az már a vásárlás előtt ismert lesz a vevő számára.

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!

3.2. Termékeink futárszolgálat segítségével jutnak el Hozzád. A termékek kifizetése bankkártyás fizetéssel történhet.

A szállítási költség megrendelésenként Magyarországon belül:

A házhoz szállítás díja bruttó 990 Ft.
Bruttó 12500 Ft feletti megrendelés esetén a kiszállítás ingyenes.

Személyes átvétel esetén a rendelést 10 napig tartjuk, utána az át nem vett rendelések automatikusan törlésre kerülnek.

A számla elektronikus formátumú, kérésre papír alapon postázzuk.

Kérjük, hogy a csomagot kézbesítéskor a futár előtt vizsgáld meg, és az esetlegesen észlelt sérülés esetén kérd jegyzőkönyv felvételét, és ne vedd át a csomagot!

A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-18 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben az időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni.

Garancia

4. Hatály és módosítás

4.1. A Szolgáltató bármikor jogosult a jelen ÁSZF módosítására. A módosításról rövid felhívás formájában a nyitó oldalon tájékoztatja a Felhasználókat. A módosítást követően bármely szolgáltatás használatával a felhasználó elfogadja a módosított ÁSZF rendelkezéseit.

5. Vegyes rendelkezések

5.1. A Szolgáltató rendszere a felhasználók aktivitásáról adatokat gyűjthet melyek nem kapcsolhatóak össze a felhasználók által a regisztrációkor megadott egyéb adatokkal, sem más internetes honlapok vagy szolgáltatások igénybevételekor keletkező adatokkal.

5.2. A Szolgáltató jogosult a felhasználó részére hírlevelet vagy egyéb reklám levelet küldeni, amennyiben a felhasználó a vásárláskor a megfelelő adatai megadásával ehhez előzetesen, egyértelműen, kifejezetten és önkéntesen hozzájárult. A Szolgáltató nem köteles ellenőrizni, hogy a felhasználó által a regisztrációkor illetőleg egyébként a hozzájárulás megadásakor megadott adatok valósak illetőleg helytállóak.

5.3. A felhasználó az 5.2. pontban hivatkozott önkéntes hozzájárulását bármikor jogosult visszavonni. Ebben az esetben a Szolgáltató a visszavonást követően a felhasználó részére több hírlevelet illetőleg egyéb reklám levelet nem küld, továbbá törli a felhasználó adatait a hírlevélre feliratkozott felhasználók adatai közül.

5.4. A fogyasztói panaszügyintézés írásban történik, a Szolgáltató fentiekben megjelölt ügyfélszolgálatán.

A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja a https://receptkonyv.paleokonyha.hu oldal általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit.

6. Panaszkezelés

Tájékoztatjuk, hogy Ön velünk szemben fogyasztói panasszal élhet.

Amennyiben az Ön fogyasztói panaszát elutasítjuk, úgy Ön jogosult az Ön lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testülethez is fordulni: a békéltető testület eljárása megindításának feltétele, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését. Az eljárásra – a fogyasztó erre irányuló kérelme alapján – az illetékes testület helyett a fogyasztó kérelmében megjelölt békéltető testület illetékes.

A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a vállalkozás kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.

A békéltető testület eljárása a fogyasztó kérelmére indul. A kérelmet a békéltető testület elnökéhez kell írásban benyújtani: az írásbeliség követelményének levél, távirat, távgépíró vagy telefax útján, továbbá bármely egyéb olyan eszközzel is eleget lehet tenni, amely a címzett számára lehetővé teszi a neki címzett adatoknak az adat céljának megfelelő ideig történő tartós tárolását, és a tárolt adatok változatlan formában és tartalommal történő megjelenítését.

A kérelemnek tartalmaznia kell:

a) a fogyasztó nevét, lakóhelyét vagy tartózkodási helyét,

b) a fogyasztói jogvitával érintett vállalkozás nevét, székhelyét vagy érintett telephelyét,

c) ha a fogyasztó az illetékességet az illetékes békéltető testület helyett kérelmezett testület megjelölését,

d) a fogyasztó álláspontjának rövid leírását, az azt alátámasztó tényeket és azok bizonyítékait,

e) a fogyasztó nyilatkozatát arról, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelte a vitás ügy rendezését

f) a fogyasztó nyilatkozatát arra nézve, hogy az ügyben más békéltető testület eljárását nem kezdeményezte, közvetítői eljárás nem indult, keresetlevél beadására, illetve fizetési meghagyás kibocsátása iránti kérelem előterjesztésére nem került sor,

g) a testület döntésére irányuló indítványt,

h) a fogyasztó aláírását.

A kérelemhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát (kivonatát), amelynek tartalmára a fogyasztó bizonyítékként hivatkozik, így különösen a vállalkozás írásbeli nyilatkozatát a panasz elutasításáról, ennek hiányában a fogyasztó rendelkezésére álló egyéb írásos bizonyítékot az előírt egyeztetés megkísérléséről.

Ha a fogyasztó meghatalmazott útján jár el, a kérelemhez csatolni kell a meghatalmazást.

A Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el:
http://www.bekeltetes.hu

A területileg illetékes Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el:
http://www.bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek